Pages

April 18, 2009

Mulakan hari anda dengan breakfast

vv
Hari ni aku brekpes dgn cereal Weetos and Honey Shreddies. Hakikatnya jam telah menunjukkan pukul 2.40pm, dan waktu zuhur dah lame masuk tadi bagi kawasan aku dan yg sama waktu dengannya. biasa la tu, hobi aku shift waktu dunia; dah tido pon waktu siang, malam br nk bwat keje, inikan breakfast yg di-shift ke waktu lunch.

Tadi aku tiba2 terkenangkan cereal2 kt Msia yg aku sniri pon jarang buat brekpes. Selalunya makan bwt kunyah2 suka2 ati la mase bila2 pon kan. Koko Crunch, Honey Star, Corn Flakes, Kellogs Frosties, Trix (my feveret!) dan yg len2 seangkatan dgnnye. Yg len2 tu x igt la sbb x berapa feveret.


Aku rase nnt aku akan terkenangkan cereal2 yg sgt close attachement nye dgn aku kt cni. Weetabix Chocolate (feveret), Weetos, Shreddies, Honey Nut Corn Flakes, Snow Flakes n yg len2 yg x mudah didapati di semua tempat.


In fact, post ni pon aku type sambil menghabiskan cereal aku utk brekpes kali ni...

2 comments:

Rynn said...

uwaaaa! i'm soO gonna miss eating crunchy nut for bfast, lunch, n dinner.. msia ada cruchy nut tak?

AsyAnis said...

huuu mcm xde la rynn...