Pages

June 9, 2009

blog oh blog

Lately aku rase sgt malas untuk memblog..apatah lagi untuk update blog.. Ini bagaikan suatu petanda bahawa aku akan berhenti memblog tidak lama lagi..hmm..ntahlah..best je sbenanye blogging ni..tapi tah la..

mungkin sbb lately aku jarang dapat ilham tentang mende2 yg best untuk ditulis (ditaip). tp kadang2 ade je ilham, tp tak tertaip pulak. atau mungkin aku dah mula rasa bosan. tp boleh pulak aku buat post kali ni kan? mungkin juga aku dah mula merasa malas untuk blog, dan nk concentrate kt aktiviti2 lain pulak yg tangan aku boleh wat selain menaip kt keyboard ni.. seperti memetik gitar, melukis potret, membaca buku2 yg menarik, memasak masakan2 baru, dan banyak lagi la..

aku sbenanye nak sgt bela binatang2 yg comel seperti kuceng, hamster ke, guinea pig ke..mereka sgt comel aww3...tp keadaan skang x mengizinkan la..nnt la aku blk msia bleh concentrate kt hobi tu..aku teringin sgt tgk hamster aku berlari2 dlm bebola pusing2 tu..baru2 ni aku tgk hamster2 kt kdai haiwan yg baru bgn tdo..mamai2..garu2 badan..mate pon xleh bukak..alalala comeyynye..

pastu aku plak x pnah blog dan ckp merepek2 camni..hmm lantakla..but one thing for sure, things change. nothing stays the same. be it small or big change, it will happen. it is happening to me, n people around me.. people that can feel the wave of change will understand what I mean. So, CHASE for what u want. DON'T WAIT until things change, that's gona be TOO LATE..

--

3 comments:

Tg Abd Ghafar B Tg Ahmad said...

pandai main gitar yer? bleh r join skali nt

_N.Othman said...

wei, jum wat lagu... haha

AsyAnis said...

xde la pandai..boleh laa..bolehla join klu dh balik..hehe