Pages

March 13, 2009

Janji Manismu

Setelah tensyen mencari bahan untuk esei Forensic taphonomy tapi tak jumpa2, tiba2 mulut ini bernyanyi-nyanyi lagu Aishah. Lagu yg pemes masa zaman kanak2 dahulu. Igt lagi pnah pegi konsert die kat stadium tertutup Kuala Terengganu.



sampai sakit tekak duk karaoke lagu ni. rupanya susah jgk lagu ni. sangat tinggi note die. huhu no wonder aishah pemes btol dulu...

klu bukan sbb lagu ni jugak, smpi skang aku takkan tau rupenye lidah kite ni takde tulang ehh..
tu lah kesian aishah ni. bercinta ngan sweettalker. mmg pandai wat janji2 manis, smpi org len rasa melayang2..

oh paling tak suka org bagi janji palsu. bila dah berjanji ni, biasanya mmg susah nk tunaikan. so pls la jgn janji sembarangan k?

4 comments:

c3mut said...

janji tinggal janji~

lepas baca entry ko ni, terus berkumandang jek lagu KRU zaman dlu2 ni kt telinga aku... haha

AsyAnis said...

haha aku tau lagu tu!! kakak2 aku ni la pasang kaset2 kru terngiang2 kt telinga aku

SheQayn said...

siape kakak2 mu yg pasang lagu KRU tuhh??....

AsyAnis said...

kakok2 bilik sane la..
bilik kite mane ade radio. sekin.